wtorek, 29 listopada 2011

Wyniki konkursu ;D

Hej hej hej !!

Dziś napisze krótko sama nazwa notki mówi wynki konkursu oki najpierw jeszcze powiem że mam własną strone na facebooku jutro podam link.Ok przechodzimy do wyników wygrywa dziewczyna o nicku:martusia714.Gratuluje Ci bardzo martusiu zostałaś współblogerką.Jeśli masz GG zgłoś się to pogadamy o blogu moje GG to:18600843 napisz ok ? Pisz około godz. 15:00 do 20:00 powinnam być ;*


Pozdrawiam




                        Amber ;*

















ps:teraz będe podpisywać się amber.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Widziałam,że napisałaś mi miły komentarz na blogu i chcę Ci za to podziękować.Jeśli nie wiesz to właśnie dodałam nowe opowiadanie.

Unknown pisze...

P.S.Napisz do mnie na adres
e-mail :HouseoAnubis@wp.pl
To Ci osobiście napiszę kiedy napiszę opowiadania,żebyś nie musiała codziennie sprawdzać.Będę dodawać je co drugi dzień,ale różnie bywa więc byś wiedziała prędzej niż wszyscy.Ci tak piszę o blogu ale zrobiłaś mi przyjemność komentarzem"Kiedy kolejne opowiadanie???"Naprawdę.