sobota, 17 grudnia 2011

Scenariusz 12 sezon 2

Witam.!Przepraszam że pisze tak późno ale szperałam w necie i znalazłam coś świetnego na scenariusz bez rozpisów scenariusz:

   W Domu Anubisa w holu
N:Halo ?!,jest tu ktoś ?
T:Witaj gwiazdko może ja wezmę walizkę.
N:Nie nie trzeba gdzie są wszyscy ?
T:Niewiem chyba poszli do kina czy gdzieś.
N:Aha,ja pójdę się rozpakować.
T;Dobrze idź.
   Trudy woła Nine na dół
T:Nino chodź na chwile !
N:Już idę !
  W salonie Nina wchodzi zapala światło i.....

W:Niespodzianka !
N:O dziękuje Wam jesteście wspaniali !
A:Nie ma zaco (uśmiech).
N:Poppy !
N:CześćNino !
A:Poppy pokazała mi Twoje stare cióchy są śliczne :)

N:Dzięki,pójdzisz jutro ze mną do centrum jutro o 9:00 ?
A:Tak.
            W centrum handlowym
N:Idziemy do fryzjera.
A:Ale po co ?,ja nie potrzebuje.
N:Ale ja musze.
 Nina poszła do fryzjera ma teraz taką fryzurę:
I takie ciuchy:



Dobranoc ;*
Ambs

Brak komentarzy: