niedziela, 11 grudnia 2011

House of Anubis and Big Time Rush

Siema.!


Jak wam mija dzionek dziś dodam chyba tylko scenariusz bo nie długo przyjeżdżją goście to nie będę mogła dodać scenariusza bez większych wstępów scenariusz ;P



    Kendall wchodzi do salonu i śpiewa Ninie piosenkę Fabian jest za drzwiami i wszystko widzi.
Piosenka:



N:Wow !! (przytula go po przyjacielsku)
   Fabian wchodzi z gitarą i śpiewa piosenkę taką samą ale ładniej.
N:Podwójne WOW !!
F/K:Może być ?
N:Tak (uśmiech).
K:Zostaniesz moją dziewczyną ?
   W tej chwili Nina piła wodę i wypluła ją.
N:Przepraszam co ?

K:Czy ..
N:Nie kończ tego zdania.
F:Nino nie chce tego ciągnać powiedz kogo chcesz mieć za chłpaka mnie czy jego ?
N:Jutro wam powiem. (wybiega z płaczem).
            W pokoju Niny i Amber.
A:Nino co się stało ?
N:Fabian postawil mi ultimatum.
A:Jakie ?
N:Albo on albo Kendall.
A:Kogo wybierasz ?
N:Niewiem.
 V:Wybiła dziesiąta wiecie co to znaczy,macie jeszcze pięć minut a potem chcę usłyszeć jak upada ta szpilka. (szpilka upada,słychać kroki).
V:Moje uszy wciąż coś słyszą.
   Rufus wchodzi do Domu Anubisa.
R(ufus):(mówi zza niego) Nie mylisz się Viktorze.
V:Zeno czego chcesz ?
R:Tego co zawsze kielicha eliksiru i wybranej.
V:Nigdy.
R:Zobaczysz zawsze dostaję to co chcę.(wychodzi)

                                   SEN NINY
S:Nino ?
N:Saro,chodzi o zagadkę ?
S:I nie tylko otwórz serce,a odpowiedź będziesz mięć na Twoje pytanie.

     Nina otwiera serce a w niej kartka.
            KONIEC SNU
         Rano przy śniadaniu.
   Nina wchodzi zaspana.
M:Co Ci się stało ?
N:Nie spałam w nocy.
Al:Porwali Cię kosmici i teraz jesteś jedną z nich.
N:Nie !!!!!
F:Nino chodź.
    Prowadzi Nine do swojego pokoju w którym jest Kendall.
F:I kogo wybierasz mnie czy jego ?
N:Ja...ja....nie wybieram..............żadnego z Was.
K:Co ?!
N:Powiedziałam że nie wybieram Ciebie i Fabiana.
K:To po co się przed Tobą płaszczyłem.
N:Niewiem.
     (Kendall wychodzi trzaskając drzwiami)
N:Przepraszam Cię ale otworzyłam to serce i tam było ,,Nie wybieraj".
F:Nie szkodzi.(całuje ją)
N:Albo zmienie odpowiedź (uśmiech).
                     Koniec ;*


Pa,pa,pa
     Amber ;* 

3 komentarze:

~ Patricia . ♥ pisze...

ciekawie ;))

Anonimowy pisze...

Świetny scenariusz krótki ale świetny.

Widzę, że baner się spodobał ;P


Amber.

Ola i Paulina pisze...

Fajny <33
Ale ona jest z tym Fabianem czy jeszcze się zastanowi?
Czekam na następny ;*