sobota, 3 grudnia 2011

Senariusz 3 sezonu 2

Witam po raz 3 !


Nudzi mi się więc dodam scenariusz ;*


                                                                            Północ na schodach


N:Są wszyscy?
W:Tak.

F:Ok,plan jest prosty my teraz pójdziemy do piwnicy a wy staniecie na czatach.
J:Nino masz krótkofalówkę ?
N:Tak,Sibuna

W:Sibuna.
     Nina,Fabian i Alfie są już w piwnicy.
N:Dobra wiecie kogo szkuać.
F i A:Tak.
N:Ej patrzcie.
  Chłopaki podchodzą do Niny.
F:Co to jest ?
N:Niewiem.
Al:Nino spójrz naszyjnik.
  Nina przykłada naszyjnik do ściany ściana się otwiera.
Al:WOW,kosmici to zbudowali.
N i F:Alfie!

N:Ej kto tam stoi ?
                         Tymczasem na schodach.(gdzie jest Patrisha,Jerome i Amber)


P:Nie odzywają się myślicie że coś się stało ?
A:Nie napewno uważają na Siebie.
P:Pewnie masz rację.
 Z krótkoflówki mówi Nina.
N:Słyszycie mnie ?
P,A i J:Tak
F:Znaleźliśmy jakiegoś człowieka w masce i podchodzimy do niego.
J:Uważajcie!
Al:Spoks.
N,F i Al:AAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
       Szybko wychodzą z piwnicy.
A:I co co znaleźliście ?
N:Jakieś tajne pomieszczenie w którym stał ten człowiek.
P:Jaki człowiek ?
F:Jaki facet w masce.
W:Sibuna.
        Rano przy śniadaniu.
E(ddie):Słyszeliście wczoraj te krzyki ?
N/F:Nie (dziwna mina)
A:A ja chyba...
 Nina uderza Amber w but.
N:O sorry to twój but.
A:Tak i jakbyś chciała wiedzieć to mój bardzo ważny but.
E:Nino mogę z Tobą porozmawiać ?
N:Dobra.
  Eddie i Nina wychodzą z jadalni stająw holu.
E:Nino.
N:Sprężaj się.
E:Nino przepraszam.
N:Za co masz przepraszać Alice.
  Eddie całuje Nine a ona szybko odpycha,Fabian to wszystko widział.
 Nina szybko wychodzi z płaczem a za nią biegnie Fabian.
F:Nino co się stało ?
N:Wiesz co się stało.
F:Wiem.
N:Dlaczego nie jesteś na mnie  zły ?
F:Nie potrafie.
N:Ja na Twoim miejscu zerwałabym ze mną bo Eddie mnie pocałował.
(Fabian całuje Nine)
F:Nino kocham Cię.
N:Dziękuje ja Ciebie też. 
    

5 komentarzy:

~ Patricia . ♥ pisze...

ciekawy ;DDDD

Unknown pisze...

Też tak myśle najlepsze jest z Eddim ciągle mi to siedziało w głowie ;*

Martusia714 pisze...

Super !! Najlepszy był fragment z Niną i Eddim .

Ola i Paulina pisze...

Interesujący ;] Pozdrawiam <3 Czekam na następny ;**

Unknown pisze...

Dziś pewnie dodam jakiś dramat ;P