wtorek, 6 grudnia 2011

Scenariusz 7 sezonu 2 Mikołajki ;P

Hejo!


Jak wam dzień minął bo mi.... nie za bardzo mniejsza z tym przechodze do scenariusza + życzę wesołych mikołajek ;*


W pokoju Niny i Amber Joy i Nina są już pod zasłoną


A:Wiesz co robić?
F:Taaa...
 Fabian wybiera,wybrał Nine ;*
N:O Fabian dziękuje (całuje go)
Jo:To wy musicie tak zawsze ?
F/N:Tak.
  Rano przy śniadaniu
N/A/P/M:Dzień Dobry.

W:Dzień Dobry.
T:Przedstawiam Wam Alice.
N:Alice co ty tu robisz ? (zdziwiona mina).
A(lice:A ty ?
(Przytulają się)

M:Nino kto to jest ?
N:To moja przyjaciółka z Ameryki.
P:Gdzie będzie mieszkać ?
T:Na strychu teraz jest pokojem.
P:Aha dzięki.
N:Trudy zaprowadzę ją.
T:Dobrze.
 W pokoju Alice.
N:Wisz że jest tu Eddie ?
A:Wiem.
N:To po co przyjechałaś taki kawał drogi?

A:Bo ja do niego wciąż coś czuję.
N:Dobra jakoś Ci pomogę.


           Koniec ;*
Może do zobaczenia ;*

Amber ;*

5 komentarzy:

LittleMarley pisze...

jakich walentynek?

LittleMarley pisze...

co taki krótki?

Unknown pisze...

nie miałam pomysłu a krótki bo internetu nie miałam więc sorry ;*

~ Patricia . ♥ pisze...

krótki , ale ciekawy ;))

Martusia714 pisze...

KIedy notka ???