środa, 14 grudnia 2011

HOA and BTR ostatni odcinek

Hejkaa.!


Sorry,że tak długo nie pisałam ale jestem  przeziębiona więc nie mogłam pisać daję ostatni odcnek HOA and BTR ;*


       Rano w holu Nina i Alice żegnają się z BTR

N:Cześć chłopaki,będziemy tęsknić.
K:My też.(przytula ją)
Ali:Dobra musimy się już żegnać bo nie długo śniadanie więc pa pa (zamyka im drzwi przed nosem).
N:Uff...
Ali:Mała rada dla Ciebie jak dzwoni jakaś znana nam osoba z Ameryki i ona do końca lub nie do końca sfiksowała.... (krzyczy) NIGDY JEJ TU NIE ZAPRASZAJ !!!!!!!!!!!!!!!!
N:Dobra bo wszystkich obudzisz.(śmieje się)
      W drodze do szkoły Fabian biegnie do Niny.

F:Nino ?
N:Tak ?
F:Bo kiedy nas wybierałaś  to kiedy Kendall wyszedł to powiedziałaś że zmienisz odpowiedź co to znaczy ?
N:To że będę z Tobą chodzić (całuje go).
F:Aha (uśmiech).
     W salonie.
A:Słuchajcie urządzam impreze !!!
M:Znowu ??
Al:Gdzie ,może na statku kosmicznym ?
A:Nie odbędzie się tu,ponieważ dowiedziałam się że Fabian i Nina nie byli razem a teraz są  więc impreza  powrotu do związku.
P:Dziwna ta impreza ale przeżyje.
A:Super, Mara Mick zajmiecie się dekoracjami ?

M/Mi:Tak.
A:Jerome,Alfie wasza działka to muzyka.

Mi:A ty co będziesz robić ?
A:Zajmę się żeby Nina i Fabian  poszli do kina czy gdzieś.
Al:Jeszcze pytanko kiedy ta impreza ?
A:Dzisiaj w salonie o 18:00 do 20:00 zdążymy jest 13:00 teraz bieżemy się do roboty,bo nie zdążymy.
    W pokoju Niny i Amber.
A:To może pójdziesz gdzieś z Fabianem do kina czy gdzieś ?
N:Tak pójdę się go zapytać czy ma czas.
      W pokoju Fabiana i Micka.
N:Fabian masz ochotę na kino ?
F:Tak,o której się spotkamy ?
N:O 14:30 ?
F:Jesteśmy umówieni do zobaczenie (całuje ją).
    Nina czekała na Fabiana przed Domem Anubisa,Nina słyszy kroki.

N:Halo ?! Ktoś  tu jest ?
R:Tak nie mylisz się.
N:Rufuz ?!  co ty tu robisz ?
R:Nie cieszysz się ? choć ze mną.
N:Nigdy.
R:Lepiej mnie posłuchaj (wyjmuje nóż i jej grozi).
N:Nie rób tego.
       Fabian wybiega na dwór i rzuca się na Rufusa który rzuca nóż i zacina lekko Nine w szyje która traci przytomność.
R:Mój drogi pożałujesz (wsiada do samochodu i odjeżdża).
F:Nino ?!
     Fabian wnosi ją do pokoju.
A:Fabian co ty tu robisz i co się stało Ninie ?
F:To sprawka Rufusa.
A:Był tu ?
F:Tak i zaciął Ninę.

A:Dlaczego nie zadzwoniłeś na pogotowie ?,ja zadzwonie.

F:Pójdę po Trudy.
     Amber zadzwoniła po karetke a Fabian zawołał Trudy za którą wszyscy poszli.
F:Wyzdrowieje prawda ?
T:Nie mam pojęcia zacięcie nożem to coś strasznego.
     Karetka przyjechała i zabrała Nine.
   W holu.
V:Wszyscy do mnie po koleji Rutter ty pierwszy chyba mi wystarczysz.
      Koniec.
Mały dramat czy kryminal ?
Spoko Nina będzie żyć komentujcie jeśli przeczytacie liczy się wasza opinia.


Pozdrowienia
^_^ Amber ^_^