środa, 21 grudnia 2011

druga kartka z pamiętnika Sibuny

Hejka !!!


Ostatnio ( przed chwilą ) weszłam na amerykańską strone Nickelodeon i znalazłam drugą kartkę z pamiętnika Sibuny .




Tłumaczenie :
My mamy jeszcze większą ilość czsu .Victor jest dodatkowym podejrzanym ostatnio i my robimy co on żeby znowu nie dopuścić do znależenia naszych tajemnic .Ja muszę ci coś pokazać .Znalazłem zdjęcie Victora przed dzwiami .Jeżeli ty widzisz to tam są niektóre uwagi na tym ,poza ale nie moge temu wyrabiać !Pomóż mi !
Co myślisz , co może tam być napisane ?


- Fabian 


wycinek załączonego zdjęcia 


           
A co do tłumaczenia to jestem prawie pewna że jest złe bo sama tłumaczyłam .Jestem ciekawa o co chodzi  .  


                                                                          Paa !

                                                        Wesołych świąt !!
                                   martusia714
                                     

Brak komentarzy: