środa, 28 grudnia 2011

Scenariusz 18 sezon 2

Witam...!!!


Bez rozpisywania scenariusz 18...
     W pokoju Niny i Amber
A:No jak Ci się układa z Eddiem ?
N:Niewiem....
A:Jak to nie wiesz ?
N;Nie pasujemy do siebie a ja ...
A:Nadal czujesz coś do Fabiana ??

N:Tak nie moge o nim zapomnieć.
A:No to on jest w swoim pokoju idź do niego i zapytaj się czy możesz do niego wrócić.
N:Jesteś najlepsza (przytulają się).

   Nina ubrała się w tą kiecke:http://3.bp.blogspot.com/-F2MKWOxZFcE/TvNA-JenO9I/AAAAAAAAC5I/KWeFq5woAg8/s320/br6.png wejdziesz w link.
    Nina poszła do pokojuj Fabiana Micka i Eddiego
N:Fabian możemy porozmawiać ?
F:Tak a o czym ?
N:Bo wiesz....ja chcę....być....znowu z Tobą bo nie mogę o Tobie zapomnieć...
F:Ja też (całuje ją)
N:CZyli że chcesz być ze mną ?
F:Tak (uśmiech).
N:Tylko teraz musze zerwać z Eddiem.
    Nina poszła i znalazła Eddiego
N:Eddie musimy porozmawiać.
E:O czym ?
N:O Tobie i mnie...
E:O co chodzi ?
N:Zrywam z Tobą...
     Całą sytuacje obserwował Fabian Eddie był tak wściekły na Nine i walnął ją wpoliczek taaak mocna aż straciła przytomność.
F:Nina !! Nina!!
   W podświadomości Niny
S:Nino kochanie.
N:Saro pomóż mi.
S:To co ktoś ci szeptał to nie zagadka ona to powiedziała strzeż sie jej strzeż.
    Nina się budzi
N:Co się stało ?
F:Eddie Cię uderzeł i straciłaś przytomność.
N:Zebranie Sibuny już .

4 komentarze:

Sibuna : 3 pisze...

super . ! ale z Eddiego dupek : O . !
czekam na następny scenariusz . !

Ola i Paulina pisze...

Zgadzam się z Sibuna :3 ;) świetny ;) cieszę się, że wróciłaś ;)

Anonimowy pisze...

Super >3


Ambs.♥

Gabriela pisze...

zgadzam się ze wszystkimi scenariusz extra