sobota, 17 grudnia 2011

Scenariusz 11 sezon 2

Hej.!


A jednak zostaje i daje Wam scenariusz ;*


   W szpitalu,Nina ma operacje (z tą szyją żeby blizna zniknęła).

A:Przeżyjesz nie bój się.
F/Al/P/J:Amber !
N:Nic nie szkodzi,czczekaj kto to ??
Al:To Joy !
J:Ale ty jesteś sposterzegawczy.
Al:Wiem.
     Joy siedzi w poczekalni
  Po operacji Nina widzi jak Joy robi słodki uśmieszek do Fabiana a on ją całuje.
N:Fabian jak mogłeś mi to zrobić !
F:Ja ja (Joy mu przerywa).
Jo:Widzisz słoneczko pasujemy do siebie.
N:Pasujecie do siebie jak Patrisha i Mick,a ty co na to Fabian wybierasz mnie czy ją ?

F:Ja....ja....wybieram..........................Joy.
N:(płacze i wchodzi do swojej sali w szpitalu,Amber za nią biegnie alydowiedziećsię co stało się Ninie.)
A:Nino co się stało ?
N:Fabian całował Joy potem postawiłam mu ultimatum i wybrał Joy (płaczę).
A:Jak on mógł zrobić coś takiego ?
N:Jak widać jest do tego zdolny.
A:Przeciesz pasujecie do siebie.
N:A czy on wie że operacja się nie udała i będe żyć z tą blizną do końca życia.
A:To operacja się nie udała ?
N:Nie nie udała , jutro wracam do Domu Anubisa i w czymś mi pomożesz.


Podobało się ? Piszcie w komciach ;*


~Pozdrawiam ~

*Amber*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Krótki ale świetny.
Chyba wiesz, że kocham zdradliwe momenty Fabiny ;)

Amber.

~ Patricia . ♥ pisze...

łoooł :D ostro XD ale mimo wszystko i tak uwielbiam Fabiana . ; *