niedziela, 4 grudnia 2011

Blog+Scenariusz 5 sezonu 2

Witam!


Jak mówi notka jest blog do polecenia tu link:http://houseanubis-infoblog.blogspot.com/ dziewczyna która prowadzi bloga też pisze scenariusze zapraszam do wchodzenia a teraz czas na scenariusz ;*


 (Rano przy śniadaniu jest weekend)
T:Nino jesteś gotowa do wyjazdu ?
F:Co jakiego wyjazdu ?  (zdziwiona mina)
N:Do Ameryki wyjeżdżam jutro wieczorem.
F:(smutna mina)
N:Trudy to ja pójde się spakować.
A:To ja Ci pomogę.
 (Dziewczyny idą na góre)
A:No to jak z Tobą i Fabianem ?
N:Sama nie wiem.
A:Co ty jak się dowiedział że jedziesz zrobił smutną mine i to jeszcze jak.
N:Tonie istotne.
A:Ja idę do kuchni po wode po pić mi się chce.
N:Ok.
A:Jestem.
N:Ja już się spakowałam.
A:Ja idę pogadać i Marą o balu walentynkowym.
N:A ja na dół.
 (Kiedy  Nina zeszła na dół widziała jak Fabian całuje się z Joy w salonie)
 (Nina weszła do salonu)
N:(Mówi do Fabiana) Co za uroczy widok.
F:Nino  wszystko Ci wyjaśnie.
N:Nie chce Twoich wyjaśnień (biegnie na góre)
  (W pokoju Niny i Amber)
(Nina płacze)
A:Co się dzieje ?
N:Fabian całował Joy.
A:Co za świnia.
N:I to ma być mój chłopak ?
A:Wiesz co ja idę z nim o tym pogadać.
N:Ok.
 (W pokoju Fabiana i  Micka,Amber wchodzi oburzona)
A:Ty jesteś mądry ?
F:O co Ci chodzi ?
A:Teraz udajerz niewiniądko,jak mogłeś jej to zrobić ?
F:Nie chciałem.
 (Amber wychodzi)
     (Dziś jest dzień odjazdu Niny)
N:Cześć wszystkim będe tęsknić.
Mi:Kiedy wrócisz ?
N:Za tydzień.
P:Pożegnałaś się ze wszystkimi ?
N:Tak oprócz Fabiana.
   (Fabian wbiega do holu z kwiatami)
       (Wszyscy idą na śniadanie zostaje Nina i Fabian)
F:Nino chcę Cię przeprosić (Daje kwiaty Ninie)
N:Myślisz że tymi kwiatami coś naprawisz moje serce to nie jest zabawka nie możesz się nim bawić zapomnij,to koniec.
F:Ale Nino.
 (Nina wsiada do taksówki)
   (W jadalni)
A:(Śmieje się)Teraz już wiesz co to znaczy miłość.
F:Chyba tak.

Koniec 5 odcinka jutro nie wiem czy zdołam coś dodać bo wiecie już szkoła się zaczeła i poniedziałek
        Jak przeczytacie to wstawcie komentarz proszę ;*
Amber ;*

3 komentarze:

Ola i Paulina pisze...

Fajny ;) nie mogę doczekać się następnego ;)

~ Patricia . ♥ pisze...

o łoł :D
ciekawe jakie Fabian ma wyjaśnienie na temat tego czemu całował się z Joy . x DD
czekam na następny ;*

Unknown pisze...

fajny!