poniedziałek, 5 grudnia 2011

Scenariusz 6 sezonu 2 Love-Fabina o to chodzi w scenariuszu

Hejka !


Sorry że wcześniej nie napisałam ale dziś skończyłam szkołe o 15:00 a potem na chwile przyszłam do domu a potem pojechałam do przyjaciółki więc sorka ale to nie blog o mnie ale o HOA więc daje scenariusz 6 :P


(Minął tydzień Nina wraca do Domu Anubisa)
  (Nina wchodzi do Domu Anubisa z walizką)
T:Witaj gwiazdko !
N:Cześć Trudy,gdzie wszyscy ?
T:Chyba gdzieś wyszli.
N:A dzięki ja pójde się rozpakować.
T:Dobrze.
   (Trudy woła Nine na dół)
N:Już idę.
 (Nina wchodzi do salonu i zapala światło)
W:Niespodzianka !
Al:Nino bardzo za Tobą teskniliśmy.
N:Ja za Wami też (uśmiech)
A:Musze Ci pokazać moje moje nowe sukienki.
N:Ok,gdzie Fabian i Joy ?
P:Wiesz oni są dość blisko.
N:A wiem o co chodzi (smutna mina).
A:Nie mart się tą świnią.
N:Dobrze (uśmiecha się).
  SEN NINY
S:Nino gwiazdko.
N:Saro, o co chodzi ? 
S:Nie pozwól go stracić,walcz o niego.
N:Obiecuje Ci Saro że będe o niego walczyć.
  KONIEC SNU
      Rano przy śniadaniu
N:Śniła mi się Sara.
J:Co mówiła ?
N:Powiedziała żebym o niego walczyła.
A:Pewnie o Fabiana.
N:Taa...
 Fabian i Joy wchodzą do jadalni
N:Fabian możemy pogadać ?
F:Tak jasne.
 Wchodzą do holu
F:O co chodzi ?
N:Fabian nie wyjaśniliśmy tej sprawy z Joy.

F:Tak chyba nie wiesz ale my chodzimy.
N;Wiem (płaczę)
 Fabian ją całuję a mumia się otwiera i jest w niej karta Nina ją bierze.
Jo(y):Fabian chodź na chwile.(złowroga mna na Ninę)
Jo:Fabian co to ma być ?!
F:Ale co ?
Jo:Całujesz Ninę a jesteś ze mną(całuje go)
  Nina wybiega z Domu Anubisa,Fabian za nią.

F:Nino ! Nino!
N:(płaczę),co chcesz ?,ty w ogóle mnie kochasz ?

F:Tak i Ci to udowodnie dziś w moim pokoju przyjdzie Joy i ty z Amber użądziliśmy coś takiego że ty i Joy wejdziecie po zasłonę jak ja nie będe widzieć i wybiorę tą którą wybiore umowa stoi ?
N:Dobra,teraz przeczytamy tą zagadkę:Miłość poczuj,a zobaczysz.
F:Ciekawe o co chodzi ?

N:Racja.
                                                                                       Koniec 6 odcinka ;*

3 komentarze:

pamela pisze...

super kiedy następny????

~ Patricia . ♥ pisze...

fajny ; DDD
grr . x DD ale Fabian zrobił się teraz troszkę dziwny ^^

Ola i Paulina pisze...

Spoko ;] Ale nie zrozumiałam tego z Fabianem. On miał na "gapę" wybierać czy tę którą kocha, bo to takie trochę zaplątane?