wtorek, 20 grudnia 2011

Scenariusz 15 sezon 2

Hejaaa.!!!!!!!



Jak obiecałam scenariusz.



Po:Są jacyś chętni ?
N:Ja mogę.
Po:Chodź losuj.
   Nina wylosowała Avril Lavigne Smile
Po:Dobra Avril Lavigne Smile.
N:Mam śpiewać ?
Po:Najpierw się przebierz.
N:W co ?
Po:To co miała Avril w teledysku.
     Nina się przebrała i wchodzi na scene
W:WOW !!!
A tu filmik:
      Wszyscy bili jej brawa.

E:Nino byłaś wspaniała.
N:Dzięki (uśmiech).
   Po balu w Domu Anubisa Nina i Eddie wrócili jako ostatni.
N:Było świetnie.
E:Zgodzę się z Tobą.
N:Więc.....yyyy......
  Eddie całuje Nine
N:WOW !!!
E:Dobranoc (uśmiech).
N:Dobranoc (uśmiech).
   W pokoju Niny i Amber.
A:I co jak było ?
N:Yyyyyy....... Co ?......
A:Nie wykręcaj się wszystko widziałam.
N:Nie mów nikomu,dobrze ?
A:Dobrze (uśmiech).
V:Macie dokładnie pięć minut a potem chcę usłyszeć jak upada ta szpilka...
V:Moje uszy wciąż coś słyszą.
Al:No co mam jeszcze cztery minuty.
V:Do pokoju już !
   Rano przy śniadaniu
N:Dzień dobry !
A:Dziś sobota super !
N:Ja też się ciesze.
A:Pójdziesz ze mną na zakupy ?
N:Sorry Amber ale nie mogę nie obrazisz się prawda ?
A:Nie no co ty,jak masz lepsze zajęcia (patrzy na Eddiego i Ninę).
E/N:Co ?
A:Nie nic...
    W pokoju Niny i Amber
  Nina się brzebiera w to:

A Amber w to :


1 komentarz:

Ola i Paulina pisze...

Świetny <33 i cudne ciuszki ;*