sobota, 10 grudnia 2011

House of Anubis and Big Time Rush cz.2


Hejoo !


Dodaje następną część HOA and BTR ;*



      Po imprezie wszyscy sprzątają
  Amber podchodzi do Jamesa
A:Hej jestem Amber,a ty ?
Ja:James,cześć (uśmiech).
A:Jutro idę do centrum handlowego idziesz ze mną ?
Ja:Tak z wielką chęcią,o której ?
A:O 11:00 ?
Ja:Dobra,tylko żebym się nie spóźnił.
A:Będe czekać.
   Nina idzie do Amber.
N:No umówiłaś się z Jamesem podobno jest świetny w rankach.
A:Z kąd wiesz ?
N:Słyszałam tak,chodź do pokoju.
K:Nino chodź na chwilę.
N:Dobra,o co chodzi ??
K:Bo....wiesz....po tym zerwaniu (całuję ją a no szybko go odpycha i biegnie an góre Fabian podchodzi do Kendalla)

F:Chyba wiesz że ona jest moją dziewczyną ?
K:Taaa,i co z tego ?
F:To po co ją całujesz ?
K:Bo była moją byłą.
F:Co ??
K:Głuchy ?
F:Nie jesteś już taki miły.
K:Co ty ? (odchodzi).
   Fabian idzie do Niny
F:Nino ?
N:(mówi zapłakana) Tak ?
F:Co się stało ?
N:Nie kłam przecierz wiesz.
F:Dobra wiem,gadałem z Kendallem i...
N:I co ?...
F:Powiedział mi że jestęs jego byłą.
N:No jestem,tylko się nie wkurzaj zerwałam z ni 3 lata temu.
F:Nino bo nie dlugo są wakacje to.....
N:Tak ?
F:Chciałabyś ze mną pojechać nad morze ?
N:Z tobą jasne (całuje go jak nigdy czyli romantycznie namiętnie ;*)
   Amber mówi zza drzwi
A:Ooooo (szczęśliwa mina).
  Rano przy śniadaniu.
A:Widzieliście Jamesa ?
Al:Nie,a co ?
A:Byłam z nim umówiona.
  Alfie wstaję i mówi
Al:Ty mnie zdradzasz (mdleje dla zabawy wszyscy się śmieją).
P:Czy to nowa seria głupoty ?
Jo:Co przegapiłam ?
P:Głupotę Alfiego.
Al:Wcale nie głupotę tylko......yyyyy.... (drapie się po głowie).
M:Widzieliście Micka ?
F:Rano mówił mi że idzie na trening mówilo 7:00 a jest 7:30 zaraz wróci.
M:Byłam z nim umówiona.
P:Wszyscy umówieni.
Jo:Ty też jesteś umówiona ?
P:Tak.
Jo:Z kim ?
P:Dobra powiem z Jeromem,my już idziemy chodź.

J:Dobra,pa.
  BTR wchodzi do jadalni.
Ca(rlos:Są corndogi ?
N:Co ?,nie, Fabian chodź pamiętasz ?

F:Tak.
  W jadalni BTR rozmawiają oprócz Jamesa bo poszed do centrum handlowego z Amber.

K:Jak zwrócić jej uwagę ?
Ca:Jesteś gwiadą rocka,zaśpiewaj coś i zwal ją z nóg.
K:Masz rację.
       Koniec 
Może trochę zamało BTR ale postaram się napisać więcej o BTR narazie jest o Fabinie ale sorry że tak mało napisałam o BTR ale postram siewięcej teraz się rozkręca a i za chwile dam zapowiedź króciutką następnego odcinka nie będe pisać zapowiedzi jak na Losy Hoa wymysł mojej wyobraźni,tylko co się będzie dziać.


Pozdrawiam 
   Amber ;*

1 komentarz:

Ola i Paulina pisze...

Rewelacyjny <33
Nie mogę doczekać się następnego ;)