sobota, 3 grudnia 2011

Scenariusz 2 sezon 2

Hej !


Jak wam mija weekend bo mi ŚWIETNIE ok więc daje scenariusz.


                                                               Na randce Fabiana i Niny


N:Super film.
F:Zgadzam się.
N:(przytula się do Fabiana)
     Koniec  filmu  jest godz.19:00
T:Kolacja !
 Wszyscy wchodzą do kuchni.
Al:I jak film ?

N:Niezły.
T:Dobrze chyba czas Wam kogoś przedstawić to Eddie z Ameryki tak jak Nina.

N:My się znamy (wybiega z jadalni)

 Amber wybiega za nią.
A:Nino co się stało ?
N:Nie nic.
A:Widzę że coś się stało.

N:Dobra powiem Ci, Eddie to były chłopaka mojej koleżanki z Ameryki.
A:I....
N:Potem ją chamsko żucił a ja i moja koleżanka znienawidziłyśmy go.
A:Aha,jeśli jeszcze to tak dobrze pamiętasz to nie zwracaj na niego uwagi.
N:Dobra wiem że zawsze mi pomożesz.
 Sen Niny
S(arah):Nino ?
N:Sarah tęskniłam za Tobą.
S:Zejdź do piwnicy potem go zobaczysz Jego.
 Koniec Snu.
    Rano przy śniadaniu.
N:Nie uwieżycie znowu śniła mi się Sarah.
F:I co co mówiła.
N:Powiedziała żebym zeszła do piwnicy.
F:Dobra to dzisiaj o północy ?
N:Zgoda