niedziela, 4 grudnia 2011

Scenariusz 4 sezonu 2

Siemano !


Daje scenariusz 4 ;*

             W szkole na lekcji histori


J(ason):Dobra jak wiecie dziś zajmiemy się egiptem jak zawsze.
N:Przepraszam mam do pana pytanie.
J:Tak,jakie ?
N:Czy jest coś takiego jak wieczne życie ?
J:Yyyyy... No wiesz w starożytnym Egipcie wieżono że można żyć wiecznie.
N:Aha,dziękuje.
   (Pan Winkler mdleje)
F:Proszę pana.
N:Zadzwonie po karetkę.
 (Nina dzwoni po karętkę przed panem Jasonem pojawia się dziwna postać)
F:Nino wszystko wporządku.
N:Tak,chyba tak.
      W Domu Anubisa
Przy kolacji


Wszyscy rozmawiają o zdarzeniu w szkole.


N:Jak myślicie czy to sprawka Rufusa ?
F:Pewnie tak ale nie mamy pewności.
P:Racja Fabian ma rację.
N:Zapomniałam Wam powiedzieć że przed panem Jasonem jak dzwoniłam po karetkę ukazała siedziwna postać.
Al:Wiesz kto to był ?
N:Nie,ale się dowiem idę na góre.
  (Nina idzie na górę ale słyszy jakieś dziwne dzwięki aż w końcu spada kartka i Nina wraca się do jadalni)

N:Zebranie Sibuny już.
  W pokoju Niny i Amber.
N:Patrzcie to ta kartka.
F:Co tam piszę ?
N:Miłość otworzy Ci drzwi i wyrówna wszystkie ścieżki życia.
J:Dziwne.

P:Miłość otworzy ci drzwi,może chodzi o Ciebie i Fabiana ?
F/N:Co ?, nie.
Al:Dobra sprawdzimy to o północy Sibuna ?
W:Sibuna.
 Wszyscy są o północy w holu.
P:Dobra wiecie co macie robić ?
F/N:Tak.
   (Fabian i NIna są w holu a rezta Sibuny chowa się w salonie)
N:Dobra proste muszą otworzyć się drzwi.
  (Fabian całuje Nine a drzwi się otwierają)
F:WOW !
 (Wszyscy wychodzą)
J:Nino jak brzmiała druga część wskazuwki
N:Wyrówna wszystkie ścieżki życia.
A:Może chodzi żeby iść ścieżkami ?
F:Chba masz rację.
  (Idą ścieżką)
Al:Tu nic niema.
N:A  tam to ( pokazuje palcem na postać która stoi przed nimi)
P:Mam plan Uciekamy!


  Dziś może dodam jeszcze jakiś to na początku to takie bzdurki ale coś musi być ;*

  Miłego dnia
     Amber ;* 

3 komentarze:

MiniMajka pisze...

Wiesz,widziałam właśnie twój komentarz na moim blogu http://tda-thebest-naj-hoa.blogspot.com/ i pomyślałam,że się odwdzięczę.
No więc tak ***
Blog jest super..Naprawdę extra
A najbardziej podobają mi się twoje scenariusze *&
A tak na marginesie ile masz lat?
Bo wydaję mi się,że jesteśmy w podobnym wieku,i też jestem wielką fanką TDA **

~ Patricia . ♥ pisze...

robi się ciekawie :)

Unknown pisze...

Sorry bo na początku jakiś bzdury o tym jak nina zapytała ale jak napisałam na końcu to musi się coś dziać ;*