poniedziałek, 19 grudnia 2011

Scenariusz 14 sezon 2

Siemaa.!


Jak tam szkoła ??? Bo ja i moja klasa nienawidzimy matmy i na koniecsemestru mój kolega Przemek dostał 2 i cieszył się wszyscy dostali 3,4+ i mój kolega Igor dostał 5 lubimy się nawzajem i powiedzieliśmy mu kujon ;Pale i tak się nie obraził bo nas starsznie lubi no i wygrałam konkurs kolęd 2 miejsce , ale się rozpisałam daje scenariusz ;*


  Rano przy śniadaniu
A:Dzień dobry.
W:Dzień dobry.
M:Gdzie Nina ?
A:Chyba jeszcze w pokoju.
    W pokoju Niny i Amber , Nina dopiero się obudziła

Z:Dzień Dobry.
N:AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z:Nie drzyj się.
N:Czego chcesz ?
Z:(uśmiecha się) CIEBIE 
     Zjawa opętała Ninę
N:Znowu w czimś ciele.
   W jadalni 
N:Jestem !
Jo:Nasza królowa przyszła (przewróciła Nine na podłoga a ona nie zemdlała)
A:Joy oszalałaś,Nina to ty żyjesz ?
N:Nie widzisz ? (podnosi Joy i rzuca ją na kanapę)

N:Lepiej ze mną nie zadzieraj (wychodzi a Fabian za nią)
F:Nino ! Co Cię opentało ?
N:Ona (Zjawa wychodzi a Nina mdleje)
F:Kim ty jesteś ?!
 Zjawa znika a Nina się budzi
N:Dlaczego jestem w piżamie i dlaczego idę tak do szkoły ?
F:Zjawa cię opentała.
N:To wiem idę do domu się przebrać.
        W szkole
J(ason)W(inkler):Dzień dobry.
W:DZień dobry.
JW:Nasza nowa uczennica Poppy urządziła impreze ale nie taką smokingi i suknie a zresztą sama powiec.
Po:Urządzam impreze czyli dziewczyny zakładają to co chcą i chłopaki to co chcą oprucz stroi wieczorowych i mundurków.
N:Fajny pomysł.
    Po lekcjach w pokoju Niny i Amber
A:I w co ja się ubiore pożyczysz mi ??
N:Jasne tylko poszukam może to:

   N:A ja tą (ponumerowałam sukienki więc zakłada nr. 2): 
                                                 
E:Nino poszłabyś ze mną na bal ?
N:Tak,jasne.
A:To szykuje się randka ?
N:Nie,co ty.
A:Gadaj sobie jak chcesz ja tu i w szkole wszystko widze i słyszę.
N:Mhmm.....
Na dole
W:WOW!!!!
E:Nino wyglądasz świetnie idziemy ?
N:Dzięki,i tak idziemy.
Na sali
JW:Witam Was teraz organizatorka coś ogłosi.
Po:Hej,chcę ogłosić pierwsze w naszej szkole karaoke,ten kto chcę wystąpić prosze scena jest jego mamy do wybrania kilka  piosenek i sami możecie śpiewać.
Koniec !
Podobało się ?
Proszę komentujcie plisss.....
Pa,pa
~Amber~
^_^

Brak komentarzy: