piątek, 2 marca 2012

za kulisami + wyniki ankiet

Jak wam mija dzionek ?Mi mija szybko i zgodnie z planem .No oprucz 1+ z lektury .Nawet jej nie czytałam .O dziwo .

Mam kilka a nawet dużo fotek zza kulisów HoA .Oglądajcie .



To takie nie Victorowe .:d







To od dołu tak ?







Tytuł :Powrót do liceum .Ja też tak chce !Tylko do przedszkola !Nie musiałam sprzątać .;)





Niezbyt dobra jakość .Ale ważne zdj. a nie jego jakość .Gadam jak ktoś głupi .





Oni się w kółko śmieją !To nie fair .Ja też chcę grać w HoA .

 Następna część następnym razem .Teraz wyniki ankiet .

Co myślisz o Piper ?

 

powinni ją wywalić
  1 (9%)
 
jest spoko
  8 (72%)
 
nie mam zdania
  2 (18%)
 

Liczba głosów do tej pory: 11
Ankieta zamknięta


Ja głosowałam na jest spoko .A wy ?Piszcie w komciach .Pliss ..



Kogo z Domu Anubisa lubisz najbardziej ?

 

Nina
  5 (41%)
 
Amber
  6 (50%)
 
Joy
  0 (0%)
Patricia
  5 (41%)
 
Mara
  1 (8%)
 
Piper( tymczasowo )
  2 (16%)
 
Mick
  1 (8%)
 
Fabian
  4 (33%)
 
Alfie
  3 (25%)
 
Jerome
  5 (41%)
 
Eddie
  2 (16%)
 

Liczba głosów do tej pory: 12
Ankieta zamknięta


Tu nie pamiętam .


Przypominam o naborze .Przyjmę jedną lub dwie osoby .Ja się ktoś w ogóle zgłosi .:)

3 komentarze:

Paulii pisze...

wejdź na poczte

Spoko notka :P

Paula <3

Unknown pisze...

Marta wejdź na GG chcę z Tb porozmawiać .

Paulii pisze...

Wejdizesz na gg ??

Paula <3