niedziela, 1 stycznia 2012

Scenariusz 23 sezon 2

Witam..~~~


Jak po Sylwestrach ?? U mnie spk a teraz scenariusz 23 WOW !!! ;* 


  Po występie Ediego i Alice
A:Oooo dziękuje.
E/Ali:Nie ma zaco ;)
   Po przyjęciu w pokoju Niny i Amber
A:Nino dlaczego nie powiedziałaś mi o Krwawej Merry ?
N:Chcieliśmy Ci powiedzieć później kto ci powiedział ?
A:Alfie (uśmiech).
   W pokoju Jeroma i Alfiego
N:Czemu powiedziałeś Amber ?
Al:Yyyyy....Ja jej nic nie mówiłem.
N:Dobra pa.
    Sen Niny
S:Nino niech ona tu przyjdzie.
N:Kto ?
S:Merry.
N:Ale ona może nas nawiedzać cały czas już jedną dziewczyne nawiedza.
S:Merry to moja siostra.
N:Ale jak to ?
S:Zmarła bardzo dawno temu w Egipcie chce jej powiedzieć żeby razem z nami była ale nie chce niech tu przyjdzie.
   KONIEC SNU
         Rano przy śniadaniu

N:Słuchajcie śniła mi się Sarah.
F:Co mówiła ?
N:Że mamy wywołać Merry.


Sorry że krótki ale nie miałam pomysłu jutro lub dziś wywołanie Merry ;D


Do ,,zobaczenia"
  ~Amberr~



Brak komentarzy: