poniedziałek, 2 stycznia 2012

Scenariusz 23 sezon 2

Witam.!


Sorry że długo nie  pisałam ale nie miałam czasu a no i nie miałam pomysłu na scenariusz o Merry więc juz powiedzmy że o Merry sięwszystko wyjaśniło jest tylko Sarah tdo pomagania.


    Rano śniadanie

W/Dz:Dzień dobry :)
W/Ch:Dzień dobry.
M:Ej..podobno Andrew odchodzi.
N:Jak to ?
M:Na emeryture czy coś..
    Szkoła lekcja franuckiego
An(drus):Jak wiecie dzieci odchodze na emryture.
W:(smutne miny).
An:Nie martwcie się zastąpi mnie inna nauczycielka pani Emily Parks jest nowa więc moża popełniać małe błędy.
    Na przerwie 
F:Jak myślicie może być fajna ?
N:No niewiem Fabian jeszcze jej nie poznaliśmy.
F:No taa.
N:Dzisiaj zebranie Sibuny o 17:00
   Zebranie Sibuny
N:Mamy nową zagadke.
Ali:Jak brzmi ?
A:Alice co ty tu robisz ?
J:Alice należy do Sibuny.
A:Aaa była inicjacja ?
Al:Nie
A:To po zebraniu inicjacja.
W:Ok
N:Dobra teraz zagadka ,,Znajdź czerwoną krew,miłość otworzy drzwi twojego serca"
A:Miłość chodzi o Ciebie i Fabiana.

N/F:Co nie !
A:Tak tak,dobra inicjacja.
   Inicjacja
A:Powtarzaj za mną Ja Alice Colleman przysięgam bronić tajemnicy domu anubisa i wszystkich jego sekretów.
  Powtórzyła
W:Sibuna.

N:Idziemy.
   Nina zacieła się szklaną butelką
N:Aaaa...
F:Nina idz ci nie jest ?
N:Zaciełam się butelką to idz mi nie jest ?
Al:Znajdź krew czerwoną.
A:Fabian pocałuj ją.
  całuje Nine
    pojawia się krzyż ankh i Amneris
Amn:Oddaj mi Kilich Ankh.
N:NIGDY !!!!!!
   Szybko zabiera krzyż i ucieka z Sibuną.
Amn:Popamiętarz mnie !!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMENTUJCIE !!!!!!!!!! PROSZĘ
~Ambs~






1 komentarz:

Gabriela pisze...

super kiedy kolejny bo nie mogę się doczekać