czwartek, 5 kwietnia 2012

!!!!

Hej . !

Tytuł notki jest dziwny wiem . Te prośby które napisała Marta lub Paula , też są dziwne 1. Nie wstawiać rybek . czy coś w tym stylu jeżeli np. ja wrzóce rybki na blg to będe na czrnej liście ? To jest nie fear jeżeli ja lub ktoś inny wrzóci rybki to od razu jest na czrnej liście ?! Tak przyznam się ja dodalam rybki i może nie są one zwiazane z HoA ponieważ ♥ Nina Martin ♥ na swoim blg z recenzjami napisałam że rybki nie są związane z HoA ale co mnie to jedna rzecz nie może być nie związana z HoA ? Jeżeli będe na czarnej liście to Żegnaj blogu ! I możecie się na mnie obrażaćza ten post przeżyje .


  Nieznajomaa ;* ♥ ;*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Chodzi o to że niektórych rybki wkurzają !A i mam pytanko ...Kiedy bd na gg ??



Marta

Unknown pisze...

Na blogu z recenzjami chodziło mi bardziej o to że rybki nie są związane z HoA,ale nie jest to aż takie ważne czy są czy nie są związane,bo mi rybki nie przeszkadzają.