wtorek, 3 kwietnia 2012

Uratujmy Hause of Anubis !



Jak wiecie Nat odchodzi z HoA .A ja sama wiem że bez niej czyli duszy tego serialu stanie się jaką nudną  szmirą .Nikt już nie będzie wtedy wiedział co to .Więc ja i Andzia organizujemy akcję .Polega ona na namówieniu Nat na zostanie w obsadzie .Jeśli prowadzicie blogi ogłoście ją u siebie i namówcie innych .Szczegółem tej akcji są rysunki , wiadomości , przeróbki i inne z motywem przewodnim : Nat i inni razem grający w HoA  , HoA bez Nat .Druga strona oczywiście ta bez Nat powinna być przekreślona .Ja już zaczynam i uruchamiam swoje kontakty .Proszę namówcię wszystkich !Ja już zaczynam .A i jeszcze jedno .Jeśli ta akcja pojawi się na waszym blogu poświęćcię  jej jedną podstronę gdzie będą pojawiać się przysłane do was obrazki i inne .Potem ja lub ktośinny wyśle to do Nathalie .



PS: Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły napiszcię na moje gg .




                                         

Brak komentarzy: